Pudełko na zegaki

Zdarza się, że w sklepach totalnie nie ma rzeczy, która jest mi potrzebna. Nawet bardzo często mi się to zdarza. Niby można wszystko kupić, ale jednak bywa, że nie jest to rzecz idealnie dopasowana do potrzeb. Tak też było z tym pudełkiem na zegarki dla mojego męża. Łukasz ma sporo zegarków i wszystkie pudełka dostępne w sklepach były za małe. Oprócz zegarków będą też w nich spinki do koszul, obrączka i takiego typu drobiazgi.
Nie będę ukrywać , że pudełko jest zrobione z pudełka z zestawu klocków lego :D Ale zakładam, że nikt aż tak głęboko zaglądać nie będzie . Wykonane jest ze skóry naturalnej, która to jest szczelnie przyklejona do owej tekturki pudełka klocków lego. Na klapie też pokrytej perforowaną skórę, zrobiłam aplikację w kształcie gitary, taki tam ukłon w stronę zamiłowań Łukasza. Gitara miała mieć zegarek wkomponowany w siebie, ale zupełnie o tym zapomniałam podczas robienia. :)
Środek pudełka wyłożony jest samoprzylepnym flockiem :) . Obijanie wnętrza tym materiałem było strzałem w dziesiątkę, bo zdecydowanie nie śmierdzi tak jak aplikowany klej.  Przegródki to też tektura obciągnięta owym flockiem.
Dla urozmaicenia wyglądu pudełka nabiłam dwustronne dość duże nity na krawędzi ścianek.









Komentarze

  1. świetne! chyba i sobie muszę podobne sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz porządek w takich drobiazgach to szczerze zachęcam!

      Usuń
  2. Genialny pomysł z pudełkiem!! I wykonanie również <3 Nie mogę się napatrzeć na wszystkie malutkie detale na gitarze :-)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to miód cud i malina :) Bardzo za nie dziękuje.